Ana içeriğe atla

Papara’dan Türkiye’de Bir İlk: Kullanıcılar Papara Card’larını Kendileri Tasarlıyor

Türkiye'de kartlı işlem hacmiyle ön ödemeli kart pazarının lideri konumundaki Papara, kullanıcıların kartları özelleştirmesine olanak tanıyan yeni bir özellik geliştirdi. Türkiye’de bir ilk olan yeni özellikle Papara kullanıcıları, beş renk seçeneğiyle sunulan Papara Card'larına yazı, ikon ve çizim ekleyebiliyor.

İSTANBUL — Aylık 2,4 milyar TL’yi aşkın alışveriş işlem hacmiyle Türkiye'de ön ödemeli kart pazarının lideri olan finansal teknoloji şirketi Papara, tüm kullanıcılarına Papara Card'ları kişiselleştirme olanağı sunmaya başladı. Yeni özellik sayesinde Black, Gray, Rose, Almond ve Teal olmak üzere beş renk seçeneğiyle sunulan Papara Card'lar, kullanıcılar tarafından çeşitli tasarım araçları kullanılarak özelleştirilebiliyor. Geliştirme, kart sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyor.

Yazı Yazarak, İkon Eklenerek, Çizim Yapılarak Kişiselleştirilecek

Papara kullanıcıları, yeni kart talebinde bulunurken "Kartımı Tasarlamak İstiyorum" seçeneğini aktif ederek Papara Card tasarlama akışına ulaşabiliyor. Yazı yazma, ikon ekleme ve çizim yapma araçları sunan bu adımlarda kullanıcılar, farklı yazı tiplerini, çizim araçlarını ve ikonları kullanarak kart tasarımlarını kendilerine özgü hâle getirebiliyor. Ekledikleri tasarım öğelerini boyutlandırabilen, bu öğelerin yönünü değiştirebilen kullanıcılar, günlük finansal ihtiyaçlarında kullanabilecekleri ön ödemeli kartlarını kişiselleştirebiliyor.

İsme Özel Üretilecek

Oluşturulan tasarım kartlar, değerlendirme sürecinin ardından üretiliyor. Kullanıcılar, tek seferlik bir ücret karşılığında sunulan tasarım kartlarının teslim edileceği adresi de kart siparişi akışında belirleyebiliyor. Tasarımı yapan kullanıcının ismine özel olarak üretilen kişiselleştirilmiş Papara Card’lar, kullanıcının seçtiği adrese teslim ediliyor. Teslimatın ardından kullanıcılar, kendilerini yansıtan tasarım öğelerle şekillendirdikleri temassız özellikli Papara Card’larını dünyanın her yerinde ve online alışverişlerinde kullanabiliyor. Papara Card ile aynı özellikleri taşıyan tasarım kartlar, üç ayda bir yenilenen Cashback programıyla harcadıkça anında nakit kazandırıyor ve bu kartlar kullanılarak ATM’lerde para çekme/yatırma işlemleri gerçekleştirilebiliyor.

“Mottonu Yaz, Tutkunu Çiz, Papara ile Kendini Yansıt”

Papara, Türkiye’de bir ilk olan ve kullanıcılara kendi kartlarını tasarlama olanağı sunan özelliğini duyurmak için ses getiren bir reklam kampanyasına da imza attı. TV reklam filmi, açık hava reklamları ve dijital mecraların da içinde olduğu kampanya, “Mottonu yaz, tutkunu çiz, Papara ile kendini yansıt” mesajı etrafında tasarlandı. Çekimleri Maslak, Harbiye ve Şişhane’de yapılan kampanya filminde; hayatın tekdüze akışından dans, müzik, oyun, spor, moda gibi tutkularıyla sıyrılan karakterlerin, bu tutkularını ve onlara yol gösteren mottolarını Papara'nın beş renk seçeneğiyle sunduğu kartları tasarlayarak özgürce yansıtabildiği vurgulandı. Kampanya filmine Papara YouTube kanalından ve bu link üzerinden ulaşılabiliyor: www.youtube.com/watch?v=4C0VdRK1gPY 

Kart Ürünlerini Çeşitlendiriyor

2016’dan bu yana kullanıcılarına hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli finansal hizmetler sunan finansal teknoloji şirketi Papara, Papara Card ve tasarım kartın yanı sıra farklı kart ürünleri de sunuyor. 18 gram paslanmaz çelikten, yurt dışında isme özel üretilen ve yurt dışında da harcadıkça anında nakit kazandıran Metal Card’ın yanı sıra Batman ve Joker gibi çizgi roman karakterlerinden ilham alan Koleksiyon Kartları, dünyada görme engelliler için üretilen ilk kart olma özelliğini taşıyan Voice Card ve online alışverişleri kolaylaştıran sanal kart ürünleriyle Papara, 5,3 milyonu aşkın Papara Card kullanıcısıyla Türkiye’de ön ödemeli kart kullanımının artmasında da rol oynuyor.

https://www.ifhaber.com/is-para/paparadan-turkiyede-bir-ilk-kullanicilar-papara-cardlarini-kendileri-tasarliyor/?feed_id=19366&_unique_id=6525d08a47337

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Russell Shen: Kripto Paraların Geleceği Çok Parlak

Finansal İnovasyon ve Teknoloji Derneği’nin (FINTR) desteğiyle, KOOP Ventures tarafından bu yıl beşinci kez düzenlenen ‘Türkiye’nin ilk ve en büyük küresel finans teknolojileri etkinliği’ İstanbul Fintech Week (IFW’24), “Yakınsama: Web2 ve Web3 Dünyaları Bir Araya Geliyor” temasıyla 16 Nisan’da İstanbul Fişekhane’de başladı. Artan popülaritesiyle ön plana çıkan ve giderek artan oranda ‘yatırım aracı’ olarak tercih edilen Dijital paralar, yapay zekâ, işletmelerde finansal teknolojilerin kullanımı, ‘şubesiz bankacılık’ olarak da isimlendirilen ‘dijital bankacılık’, tokenlaştırma gibi artık gündelik dile giren kavramların uzmanlarca enine boyuna tartışılacağı IFW’24, dünyadan ve Türkiye’den alanında önde gelen 105 konuşmacıyı İstanbul’daki finans ve dijitalleşme sektör temsilcileriyle bir araya getiriyor.  İki günlük etkinlik, 35’in üzerinde sponsor ve partneriyle 6 ayrı zirvede toplam 65 oturuma ev sahipliği yapıyor. ...

Lloyd’s of London'a Giremedik

“Geçtiğimiz haftalarda bir müşterimiz ile BMS Group ’un Londra merkez ofisini ziyaret ettik. O gün, sigorta şirketlerinin yoğun olduğu, Dünya’nın en önemli sigortacılık merkezi City of London’da gerek güvenlik güçlerinin yoğunluğu gerekse de binalara girerken özel güvenlik şirketleri tarafından kimlik kontrolü yapılması dikkatimi çekmişti; ancak bu duruma herhangi bir anlam vermemiştim. Toplantılarımız ve sunumlarımız devam ederken dışarıdan bazı sesler duymaya başladık. Pencerelere doğru gittiğimizde aşağıda resimlerini göreceğiniz büyük bir protestocu ekibin pankartlar ve davullarla büyük bir yürüyüş yaptığına şahit olduk.   BMS Group İngiltere’deki dostlarımız bunun uzun zamandır planlanan ve sigorta sektörüne yönelik bir iklim değişikliği protestosu olduğunu söylediler.Misafirlerimizle birlikte daha fazla dayanamayıp, sektörümüz hakkında bu kadar organize bir protestoyu organize etmek isteyen kişileri anlamak adına onları takip ederek Lloyd's'a kadar topluluğu ta...

Almanya Vize Başvurusu Rehberi: Çalışma, Aile Birleşimi ve Turistik Vize Süreçleri

Almanya , Avrupa’nın en popüler seyahat ve çalışma noktalarından biridir. Almanya’ya gitmek isteyenler için vize süreci oldukça önemlidir. Almanya vize başvuru formu , vize başvurusu için gerekli belgeler ve vize başvuru süresi gibi detaylar, vize türüne bağlı olarak değişiklik gösterir. Bu rehberde, Almanya çalışma vizesi başvurusu , aile birleşimi başvurusu , turistik vize başvurusu ve ulusal vize süreçlerine dair tüm detayları bulabilirsiniz. Almanya Vize Türleri ve Başvuru Süreci Almanya’ya seyahat etmek isteyenler için öncelikle uygun vize türünü belirlemek önemlidir. Almanya vize türleri genellikle şu başlıklar altında sınıflandırılır: Almanya Turistik Vize Başvurusu Almanya’da kısa süreli turistik geziler için Schengen vizesi almanız gerekir. Turistik vize, 90 günü aşmayan seyahatler için düzenlenir. Başvurunuz sırasında Almanya vize başvuru formu doldurulmalı ve gerekli belgeler sunulmalıdır. Resmi bilgi için Almanya’nın Schengen vizesi hakkında detaylara...