Ana içeriğe atla

QNB Finansbank, İsim Değişikliği ile QNB Oldu

Türkiye’de bankacılık sektörünün öncülerinden biri olan QNB Finansbank, QNB Group’un “uluslararası bir marka olma vizyonu” ve “bütünleşik marka mimarisi yaratma” misyonu doğrultusunda, 14 Ekim 2024 itibarıyla faaliyetlerini “QNB” olarak sürdürecek. QNB Türkiye Genel Müdürü Ömür Tan, bu adımın bankanın uluslararası arenada tek marka olarak sektördeki önemli konumunu daha da güçlendirerek operasyonlarını daha verimli hale getireceğini ve müşterilerine kusursuz bankacılık hizmeti sunacağını vurguladı. 

Türkiye’de en büyük özel bankalar arasında yer alan, 37 yıllık tecrübesiyle, sektörde oluşturduğu ilklerle fark yaratan QNB Finansbank, 14 Ekim 2024 itibarıyla faaliyetlerine “QNB” olarak devam edeceğini duyurdu.

QNB Türkiye Genel Müdürü Ömür Tan yaptığı değerlendirmede, dünyanın en değerli 40 bankası arasında yer alan, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin lider finansal kuruluşu ve Katar'ın en büyük bankası Qatar National Bank’ın (Q.P.S.C.) uluslararası olarak dünyada tek marka altında büyüme stratejisi paralelinde, Türkiye’de de marka dönüşümüne gidildiğini belirtti.  Tan, bankanın yeni dönem hedeflerine dair şu değerlendirmelerde bulundu:

“Banka olarak bugüne kadar yürüttüğümüz faaliyetlerimizle Türkiye’de öncü bankalardan biri haline geldik. 2024 yılında etkin bilanço yönetimimiz ile başarılı finansal sonuçlara imza attık. 30 Haziran 2024 itibarıyla 1 trilyon 258 milyar TL’yi aşan aktif büyüklüğümüz, 436 şubemiz ve 12 binden fazla çalışanımızla, Türkiye’nin dört bir yanında istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz.”

37 Yıllık Deneyimimizi Arkamıza Alarak Yenilikçi Yaklaşımlar Sunuyoruz

QNB, Türkiye’nin uzun yıllardır sürdürdüğü faaliyetlerinde dijitalleşme ve müşteri odaklı hizmetlerle farklılaştığını dile getiren Tan, “37 yıldır gerek şube ağımız gerekse dijital hizmetlerimiz ile müşterilerimize finansal ve finansal olmayan çözümlerle hizmet veriyoruz. Uzun yıllardır müşterilerimize sağladığımız tüm ürün ve hizmetler, 2024 yılı itibarıyla, müşteri kazanımını önceliklendiren stratejimizin temelini oluşturdu. Önümüzdeki dönemde de müşteri kazanımını ve ekonomiyi desteklemeyi önceliklendiren anlayışla, ihtiyaçlar ve ekonomik koşullar çerçevesinde hareket etmeye devam edecek, yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimizin yanında yer alacağız” dedi.

Uluslararası Marka Gücü ve Gelecek Hedefleri

QNB’nin hedeflerinin yalnızca finansal başarılarla sınırlı olmadığını hem yerel hem de uluslararası düzeyde sorumlu bankacılık ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk projelerine de büyük önem verdiklerini belirten Tan, bu sürecin devamında neler yapacaklarını da şu sözlerle özetledi:

“Kârlı büyüme, yeni müşteri kazanımı, etkin risk yönetimi, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik gibi başlıklar, gelecek stratejimizin ana eksenini oluşturuyor. Bankacılık faaliyetlerindeki güçlü büyümemiz ve finansal başarılarımızın yanı sıra sorumlu bankacılık ilkeleri çerçevesinde sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk alanlarında da birçok önemli işe imza atmaya devam edeceğiz.”

Marka değişiminin, QNB Group’un uluslararası stratejileriyle uyumlu olduğunu belirten Tan, uluslararası gücün Türkiye’deki faaliyetlere nasıl etki edeceğine dair şunları söyledi:

“QNB Finansbank olarak bugüne kadar kurumsal bankacılıktan, bireysel bankacılığa, dijitalleşmeden, sürdürülebilirliğe, çocukları geleceğe hazırlayacak projelerden toplumsal eşitliğe kadar uzanan geniş yelpazede faaliyetlerimizi sürdürdük. Ana hissedarımız QNB Group’un uluslararası bir marka olma vizyonu ve “bütünleşik marka mimarisi yaratma” misyonu doğrultusunda bankamızın adı ‘QNB’ olarak değişti. Bu dönüşüm, uluslararası düzeyde markamızın tek bir isim altında birleşmesini ve tüm ülkelerde aynı güçlü sesle temsil edilmesini sağlayacak. Türkiye’nin en büyük özel bankalarından biri olarak, yenilikçi finansal çözümlerimizle müşterilerimizin hayatlarına dokunmaya, reel sektörün ve ekonominin gelişimine katkı sunmaya devam edeceğiz.”

https://www.ifhaber.com/ekonomi-ve-finans/qnb-finansbank-isim-degisikligi-ile-qnb-oldu/?feed_id=58017&_unique_id=670d60393d22a

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Russell Shen: Kripto Paraların Geleceği Çok Parlak

Finansal İnovasyon ve Teknoloji Derneği’nin (FINTR) desteğiyle, KOOP Ventures tarafından bu yıl beşinci kez düzenlenen ‘Türkiye’nin ilk ve en büyük küresel finans teknolojileri etkinliği’ İstanbul Fintech Week (IFW’24), “Yakınsama: Web2 ve Web3 Dünyaları Bir Araya Geliyor” temasıyla 16 Nisan’da İstanbul Fişekhane’de başladı. Artan popülaritesiyle ön plana çıkan ve giderek artan oranda ‘yatırım aracı’ olarak tercih edilen Dijital paralar, yapay zekâ, işletmelerde finansal teknolojilerin kullanımı, ‘şubesiz bankacılık’ olarak da isimlendirilen ‘dijital bankacılık’, tokenlaştırma gibi artık gündelik dile giren kavramların uzmanlarca enine boyuna tartışılacağı IFW’24, dünyadan ve Türkiye’den alanında önde gelen 105 konuşmacıyı İstanbul’daki finans ve dijitalleşme sektör temsilcileriyle bir araya getiriyor.  İki günlük etkinlik, 35’in üzerinde sponsor ve partneriyle 6 ayrı zirvede toplam 65 oturuma ev sahipliği yapıyor. ...

Lloyd’s of London'a Giremedik

“Geçtiğimiz haftalarda bir müşterimiz ile BMS Group ’un Londra merkez ofisini ziyaret ettik. O gün, sigorta şirketlerinin yoğun olduğu, Dünya’nın en önemli sigortacılık merkezi City of London’da gerek güvenlik güçlerinin yoğunluğu gerekse de binalara girerken özel güvenlik şirketleri tarafından kimlik kontrolü yapılması dikkatimi çekmişti; ancak bu duruma herhangi bir anlam vermemiştim. Toplantılarımız ve sunumlarımız devam ederken dışarıdan bazı sesler duymaya başladık. Pencerelere doğru gittiğimizde aşağıda resimlerini göreceğiniz büyük bir protestocu ekibin pankartlar ve davullarla büyük bir yürüyüş yaptığına şahit olduk.   BMS Group İngiltere’deki dostlarımız bunun uzun zamandır planlanan ve sigorta sektörüne yönelik bir iklim değişikliği protestosu olduğunu söylediler.Misafirlerimizle birlikte daha fazla dayanamayıp, sektörümüz hakkında bu kadar organize bir protestoyu organize etmek isteyen kişileri anlamak adına onları takip ederek Lloyd's'a kadar topluluğu ta...

Almanya Vize Başvurusu Rehberi: Çalışma, Aile Birleşimi ve Turistik Vize Süreçleri

Almanya , Avrupa’nın en popüler seyahat ve çalışma noktalarından biridir. Almanya’ya gitmek isteyenler için vize süreci oldukça önemlidir. Almanya vize başvuru formu , vize başvurusu için gerekli belgeler ve vize başvuru süresi gibi detaylar, vize türüne bağlı olarak değişiklik gösterir. Bu rehberde, Almanya çalışma vizesi başvurusu , aile birleşimi başvurusu , turistik vize başvurusu ve ulusal vize süreçlerine dair tüm detayları bulabilirsiniz. Almanya Vize Türleri ve Başvuru Süreci Almanya’ya seyahat etmek isteyenler için öncelikle uygun vize türünü belirlemek önemlidir. Almanya vize türleri genellikle şu başlıklar altında sınıflandırılır: Almanya Turistik Vize Başvurusu Almanya’da kısa süreli turistik geziler için Schengen vizesi almanız gerekir. Turistik vize, 90 günü aşmayan seyahatler için düzenlenir. Başvurunuz sırasında Almanya vize başvuru formu doldurulmalı ve gerekli belgeler sunulmalıdır. Resmi bilgi için Almanya’nın Schengen vizesi hakkında detaylara...